Nu börjar det närma sig...

Snart ska jag verkligen flytta till eget.. Fick veta idag att jag får lägenheten redan den 1a om jag vill (var sagt den 4e från början).. det är nästa torsdag.. bara en vecka kvar.. ahh! Kommer göra så att jag tar dit lite kartonger på fredag och börjar packa in lite grejer i skåpen osv.. Sen på söndag får jag hjälp av mamma och pappa att ta dit alla större grejer.. sen blir det att sätta upp gardinstänger och sätta ihop all ikeainredning.. Är hur mycket som helst att sätta ihop så är det nån som känner sig manad så säg till ;)

Lutar åt en kryssning den 22 okt med Linda och Johanna.. riktigt skoj..! Hoppas verkligen det blir av..

Nästa vecka hoppas jag på lite bio med brudgänget, eller vad säger ni?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas jag också på =))

2009-09-24 @ 12:48:13
URL: http://steinholtz.blogg.se/
Postat av: jennie

vad kul att du får flytta in tidigare. jag hjälper gärna till med lite småpyssel(det jag orkar) =)

2009-09-24 @ 18:21:16
Postat av: Emelie

Va skönt att du får komma in i lägenheten lite tidigare!!

Kommer bli kanon bra.. :)

2009-09-26 @ 09:11:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0