Mycket som händer...

Kaoset som fanns i mitt liv börjar bli mindre nu.. känns som allt börjar bli bättre. Har mått skitdåligt större delen av tiden senaste veckorna.  Att man har hormoner till bristningsgränsen har gjort allt ännu värre.. Ena stunden känns det mesta ok, en timme senare känns allt helt meningslöst.. Men som sagt, det blir bättre och bättre!

Meya växer så det knakar.. Ler mer och mer.. mycket roligare när man får lite feedback :)

När det gäller lägenheten kanske jag inte får den förän 4 okt, men hoppas verkligen på den 1a :) I söndags var jag och inhandlande en massa till nya boendet, 6000 fattigare blev man...

Ikväll ska jag hem till Johanna och snacka massa strunt.. känns som vi har mycket att ta igen! Innan jag åker dit ska jag hälsa på en annan person ^^

Många man saknar nu... tjejkväll med en film och god mat snart kanske?

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absooolut!! Jag vill också dra ihop nått, sitter bara hemma och pluggar i min ensamhet! så jag är absolut med på noterna! Bra att det börjar kännas bättre.. kanske gör det lite värre också att det är höst, då brukar jag kunna bli lite nere när det blir mörkt!! Pussokram

2009-09-11 @ 08:20:48
URL: http://steinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0