Måndag

Början på ännu en vecka och jag har varit riktigt flitig. Syster ställde upp och var lite barnvakt medan jag spacklade, slipade och målade bebisens rum. Närmare 5 timmar tog det och jag är helt slut! Ikväll blir det pizza som belöning :)

Imorrn är det dagis för lillstumpan. Då ska jag passa på och måla ännu en gång och fixa lite annat pyssel.. Både jag och Niklas har fått lite "fixa-noja" verkar det som. Bäst att passa på nu innan bebisen anländer :) 59 dagar till bf..

Innan 16 juli är det mycket som händer så då kanske tider går lite snabbare; 2 dop, gratta brorsan som blir 30, minisemester, Niklas fyller och massa annat..

Nån som vill göra mig sällskap på hammarbacken (loppisen) den 30 maj (alternativt den 6 juni)? Har bokat två bord och vill inte stå själv.. Kom igen nu :)

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det syns att bebisen i magen är lik Alicia! :)

2009-05-22 @ 21:51:42
URL: http://spirelli.blogg.se/
Postat av: jennie

dags o uppdatera lite nu kanske? =P

2009-05-26 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0