Vilken helg!

I Fredags åkte vi hela familjen och badade på äventyrsbadet, lika mysigt varje gång :) Lillskruttan verkligen älskar att bada!
Resten av dagen bestod mest av städning.. På kvällen blev det pizza :P

På Lördag mötte jag upp Tarja, Erika å M-L.. Sa att jag skulle simma men sen när dom gick så gick jag med dom! Dom skulle nämligen på kryssning och jag hade bokat in mig på samma resa dagen innan.. alltid lika kul att busa lite :) M-L som fyllt år på fredagen fick ögonbindel genom stan och fram till station. Där mötte vi upp Thomas och Stefan och tog av henne ögonbindeln.. Hon lyste upp som ett barn på julafton när vi berättade att vi skulle på kryssning :D Sen bestod dom närmsta timmarna av bussresande och lång väntan i terminalen innan vi äntligen fick kliva på båten! Vi fixade till oss lite i hytten och sen åt vi buffé! Gud så gott det är.. åt verkligen för två pers om man säger så, om inte fler! Efter det blev det lite alkohol i hytten (och andras hytter). Jag drack cola! Mötte några roliga människor och skrattade åt alla diskussioner vi hade.. Herregud.. :) Sen bestod resten av kvällen av rännande mellan hytten och Fun club.. Kul var det, och jag somnade nog inte förän halv 5!

Vi hade satt klockan på halv nio för vi skulle äta frukostbuffé, men tror ni inte jag vakna kvart i åtta! Suck.. så typiskt mig!
Men frukosten var iaf jättegod.. Under resten av dagen kollade vi lite på karaoke och slappade inne i hytten.. Kl 4 gick bussen hem och alla var kanontrötta!

Trots att man var helnykter var det en kul resa! Den bästa kommentaren måste ändå ha varit av busschauffören som undrade om vi alla var gravida, eftersom vi såg så nöjda ut! haha..

Nu sover gumman och jag har precis ätit lite spagetti och köttfärssås! När hon vaknat och ätit ska vi till Emelie och Thilde och leka lite! Blir trevligt..

Hur ser veckan ut nu då?

Måndag - Hälsa på Emelie och Thilde
Tisdag - Ultraljud (längtar!)
Onsdag - Fika på förmiddan med Jennie, fika på kvällen med Erikorna
Torsdag - ?
Fredag - ?
Lördag - ?
Söndag - Tjejkväll?

Puss å hej

Ps. Älskar dig Niklas!



Kommentarer
Postat av: tarja

=) Ja men det var riktigt trevligt att du åkte med!:) och du.. grattis på namnsdagen!:) Kramis

2009-02-09 @ 21:01:45
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Missa inte chansen att köpa vårens coolaste barnkläder. Kika in på www.gangstar.se. Intresserad av ett klädparty, hör av dig till mig på [email protected]

2009-02-12 @ 11:32:20
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0