Mitt liv just nu!

Ligger framför TVn och slappar.. Då och då lägger jag mina händer på magen och känner hur den lill* sparkar.. För några dagar sen kunde jag känna rörelser på utsidan för första gången, så himla mysigt! Så kul att det händer nåt för varje vecka som går! Om ca 5 mån är vi 4 i familjen! Ge mig sommar, nu! :)

Har kollat lite på syskonvagnar men det är inte lätt! Är dock ganska sugen på en Carena.. nån som har erfarenheter av den?



Händer innan sommarn då? Har iaf några dagar inplanerade i kalendern!

* 28 Feb - Spadag med mamma och syster
* 14 Mars - Inspirationsdag i Borlänge (jobb)
* 4 April - Succédag i Stockholm (jobb)
* 18 April - 4D ultraljud i Stockholm

Kommer även bli 2-3 dop och lite annat smått å gott=)

Händer resten av veckan?

Imorrn ska jag å gumman åka till Villgott och leka lite, sen på kvällen kommer syster och mamma på besök. Vi ska se Patrik 1,5.. Nån som sett den?

Fredag - Ensam hela långa eftermiddan så om nån vill ses är det bara att ni hör av er :) Känns som att jag tjatar om att träffas och umgås.. Så den som vill ses får gärna höra av sig till Mig.. är ju ändå hemma för det mesta och då slipper jag känna mig dryg!

Helgen - Klädparty och lite jobb, annars blir det hellugnt!

Puss å hej






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

de blir inget klädparty på lördag, de blir den 28 mars istället.. :D

de var inte så många som kunde komma på lördag så då flyttade jag fram de..

2009-02-18 @ 21:51:11
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0