Mot ljusare tider?

Igår blev äntligen tapetseringen klar! Riktigt snyggt blev det :) Pappa var också här igår och hjälpte mig sätta upp  lite hyllor så nu ska jag äntligen få lite hemtrevligt :) Har inte hunnit få upp julgardinerna ännu.. det tänkte jag fixa idag :) Å sen behöver jag handla och städa en massa, det ser förjäkligt ut! Måste hinna fixa innan mina tjejor kommer imorrn.. då blir det fredagsmys!

Nästa fredag är det Björn Rosenström på Folkan.. nån som tänkt gå dit? Är lite sugen själv.. synd bara att pengar inte växer på träd..

Brudar, blire nå julklappbyte i år?

Saknar mina vänner...

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska nog på folkan =)

kanske kan dra ihop ett gäng?

Kram

2009-12-05 @ 09:21:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den 20 på söndagen tänkte vi vara hos erika och käka pepparkakor och dricka glögg och byta paket!!!! då tycker jag att du ska infinna dig =)

Vore så mysigt så =)

2009-12-06 @ 19:04:23
URL: http://steinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0