Immun mot svin

Idag tog jag mig i kragen och åkte till vårdcentralen och tog vaccinsprutan.. man kan ju hoppas på att den verkligen fungerar och att jag numera än immun mot svin..
Vågar knappt berätta för någon längre när den där småpirriga känslan infinner sig i magen.. till slut blir det bara besvikelser ändå.

Hade lite fest här igår. En av gästerna vad medium och sa en del nyttiga saker jag behövde höra.. Jag berättade för henne att jag kände ett behov att träffa någon, någon som tar hand om mig och som jag kan känna mig "liten" hos..
Då sa hon: "jag vet att du tror det, men du klarar dig fantastiskt bra på egen hand". Sättet hon sa det på fick mig att tro på det. Men jag saknar ändå att ha någon, så är det.

Blir så trött på mig själv. Att jag ens låter någon stjäla så mycket energi från mig. En person jag förr betydde mycket för och som nu inte gör annat än trampar på mig...

Hoppas på en ljusning snart..

Puss å hej



<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullungarna! Så otroligt fina.

2009-12-13 @ 12:49:35
URL: http://oremountain.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilka sötnosar!

Så stor lilltjejen blivit!



LÅT ingen trampa på dig.. Föresten såg dig på folkan i fredas =) hade du kul?



Kram

2009-12-13 @ 15:40:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jannice

Vad kul att få se lite bilder på dina fina barn!



Och mediet har rätt- du klarar dig själv så nöj dig inte med något halvdant bara för att. Du kommer att träffa en fantastisk person förr eller senare :).

2009-12-13 @ 16:05:52
Postat av: Mamma

Vilka goa barnbarn du gett mig :-)

Kom ihåg att ge dig tid, du är ju på ett träningspass nu, så ta det lugnt så du inte får träningsvärk, njut och glid med i livets upp och nergångar. Kram kram

2009-12-13 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0