En riktigt dålig dag...

Är precis vad jag haft... gnälliga barn vilket gjort att Jag blivit gnällig och lättirriterad..

Det var dock det minsta bekymret.. som några vet är detta en dag som har (eller i alla fall har haft) stor betydelse i mitt liv.. hur denna dag avslutades känns som ett slag rakt i ansiktet! Om du ville såra mig så har du lyckats, grattis!!

Imorrn väntar besök i i Gränges och sen julklappsbyte på kvällen med tjejerna! Förhoppningsvis kan jag fly verkligheten för en stund...

Snart är det ju jul! Och det är ju kul.. eller inte :(

Ge mig ett nytt år, fyllt med kärlek, lycka och välbefinnande.. snälla...


Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag hoppas verkligen att det vänder för dig snart- du förtjänar ett fantastiskt 2010.



Försök fokusera på att du har två underbara barn och en utbildning samt hela livet framför dig. Du kan ta dig dit du vill, med eller utan man! Go for it! 2010 är ditt år!

2009-12-20 @ 13:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0