Forever living

Igår var jag hem till Katrin, en kanontrevlig tjej som berättade lite om företaget Foreverliving (foreverliving.se).. Det är ett företag som säljer Aloe Vera produkter, allt från smink och krämer till drycker som rensar tarmen och ger energi:) Har hört så mycket bra om deras produkter och verkar verkligen vara ett kanonseröst företag, så jag hakade på :) Ska ha det som extrajobb till att börja med, sen får vi se :) En sak som känns riktigt bra är att varje kund har 90 dagars öppet köp även om produkten är helt slut, så på det viset behöver jag aldrig känna att jag "lurar" på någon något :) Hoppas jag får grejerna redan på fredag så jag själv kan börja dricka drycken direkt.. Den sägs vara bra mot bakfylla ;) Kan va bra tills på Söndag! :)

Fick ett jättehärligt samtal av Johanna igår där hon berättade att Micke fått oväntat bra lön och att hon KAN följa med till Ullered! Hade gett upp hoppet om att det skulle bli av så jag blev verkligen kanonglad! Weeeaah! Den 9e Dec åker vi och det blir troligtvis jag, Johanna å Erika. Då jäklar ska vi shoppa gärnet! :)

Idag åkte jag å Alicia till Johanna och Kevin.. Vi gick en sväng, lekte lite och åt  kladdkaka, mums!
Nu ska jag se klart Desperate housewifes, sen ska jag plugga ett par timmar..

Tenta om en vecka!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: M-L

hej stumpan, såg ditt sms men jag kan väl inte svara i vanlig ordning! systemet är tydligen stängt imorrn... FINT man har koll! så nu har väl varken du ELLER jag alkohol, och imorrn är det fetfest! haha! fy faaaan va typiskt! VAFAN SKA VI GÖRA??!

2008-11-01 @ 01:43:17
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0