Söndag kväll..

.. och jag sitter här i min ensamhet.. ganska skönt faktiskt... :) Tog nästan en timme att natta gumman idag, drygt.. Lade henne å våran säng och sen tog det 30-40 min innan hon somnade och när jag sen skulle lyfta över henne vaknade hon såklart, och var superpigg! Suck.. då var det bara att börja om igen... :/

Sålt lite grejer på tradera! Kläder+lite annat =1200kr, mobil=790kr. Så nu är det 2400kr på mitt "ullaredskonto".. hehe..
Jag hoppas verkligen det blir av att jag å Johanna åker dit den 9:e Dec (eller nåt annat datum) Vill sååå gärna!! Två galna brudar ute på roadtrip med bara oss själva att ta hänsyn till! :) Helt perfekt minisemester! Hoppas hoppas..

Vad händer veckan som kommer då?
Måndag- Plugg på förmiddan..
Tisdag- ?
Onsdag- Hälsa på mamma/mormor på eftermiddan
Torsdag-?
Fredag-?
Lördag- Bubbelpoolsbadande och mysig middag +Party!
Söndag-?

Som ni ser är ju veckan långt ifrån fullspäckad!

Karln jobbar kväll hela veckan så säg till om ni vill komma hit och umgås, se nån film och äta nå god mat..!
Jag vill UMGÅS! Säg till också om ni vill ta nån promenad, så fint väder nu ju! =)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0