Värsta dagen i mitt liv...

Kan väl börja med att säga att Alicias dop igår var kanonfint! Det var strålande sol, prästen var jättebra och Alicia jättesnäll :) Var ganska stressigt, det kändes som man var tvungen att vara överallt samtidigt, men tyckte det gick rätt bra ändå :) Lilla gumman fick jättefina presenter, bla. pengar på sparkonto, kläder, en tygdocka, mätsticka och ett plommonträd :)

Den här dagen kunde dock inte varit värre. Mamma var nyss här med tråkiga nyheter. Det hann komma så många tankar genom mitt huvud innan hon sa det. En vän, eller kusin kan man nästan säga, är död. Hon tog sitt liv. Hon var världens finaste människa. Känner mig så tom..

Varför???

image17

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är hemskt med sånna besked..! :-( Kram!

2008-06-02 @ 07:24:46
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se
Postat av: Jenny

Beklagar :s Finns här om du vill prata!
Puss

2008-06-02 @ 12:27:54
Postat av: M-L

Nej gud va hemskt! Jag fnns här ifall du behöver något... Kramar!!

2008-06-04 @ 08:25:29
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0