Renovering..

Håller på för fullt med att göra om i Alicias rum. Idag har jag spacklat och slipat, imorrn blir det målning! Kommer bli kanonfint! :) Lilla stumpan är så duktig. Började med välling häromdagen och hon älskade det direkt!

Igår vad Johanna och lilla Kevin här och hälsade på! Vi tog en långpromenad, käkade pastasallad och lät småbarnen busa med varann, såå söta! Syns verkligen att dom tycker om varann :-D

Ludvikafesten i helgen! Funderar allvarligt på en 2-dagars! På fredag vet jag dock inte vart jag jag ska bege mig.. Förslag, vänner?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: M-L

vi ska ha lite fest här, tror det blir tjejfest uppe hos moncan. du är välkommen i alla fall! :) kramar

2008-06-26 @ 01:16:50
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tjohoo! Stanna upp i Ludvikafestandet och gör min utmaning! :)

2008-06-27 @ 12:25:21
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0