Söndag

Nu är denna vecka tillända och idag har jag haft en riktigt slödag. Har gjort absolut ingenting och det har varit såå skönt :) Händer i veckan då? Till helgen ska jag å Niklas hälsa på syrran i Oslo och Alicia ska vara hos mormor.. kommer nog kännas konstigt men jag vet att hon har det bra, det är ju huvudsaken :) Annars kanske det blir att träffa lite kompisar! Hoppas jag iaf :)

Var en kanonhelg. I Fredags var hela familjen till Johanna, Micke å Kevin. Vi åt tacos, spelade spel och buzz, riktigt skoj :)
Igår var jag hemma hos Tarja och umgicks :) Kul var det, och asgoda slushies! Mums!

Är lite sugen på att börja jobba, i alla fall till hösten/vintern... Men var??? Är öppen för det mesta faktiskt, nån som har några idéer?

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0