2008



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Födde barn, gick på begravning och hade trekant med en Gävlebock.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger aldrig några löften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja... Jenny, brorsan m.fl.

4. Vilka länder besökte du?

Norge

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jaaa, hoppas kan man ju alltid ;)

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17 Januari - Alicia föddes

7. Vad var din största framgång 2008?
Förutom att bli mamma så blev jag beteendevetare :)

8. Största misstaget?
Oj.. det har jag nog förträngt! 

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njae, vanligt gravid- och bakisillamående bara :)

10. Bästa köpet?
Min Underbara bil! Love it!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Min bil ;)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja Alicias födsel och alla roliga fester med vännerna, spec kryssningen!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Lady gaga - Just dance, Katy Perry - I kissed a girl, Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäktsmän.. och många andra!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, det vet jag faktiskt inte!

15. Hur tillbringade du julen?
Med papsen en stund och sen vidare till morbror och kusinerna på kvällen.. Hade Niklas och lillstrumpan med mig hela dagen :)

16. Blev du kär i år?
Jaa det kan man väl säga :)

17. Hur många one night stands?
Haha... det Ni!

18. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Family guy, Vänner m.fl.

19. Bästa boken du läste i år?
En blomma i Saharas öken (eller vad den heter)

20. Största musikaliska upptäckten?
Hmm.. vet inte..??

21. Något du önskade dig och fick?
Ett friskt barn

22. Något du önskade dig men inte fick?
En ring, haha.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma bara (vad jag minns)

24. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj.

25. Vilken kändis var/är du mest sugen på?
Jadu.. finns många! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur går det med lillmagen? :)

Ska ni ta reda på kön på denna lilla krabat?

Hoppas allt är bra mer er. Kram!

2009-01-04 @ 12:34:58
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0