Nu kommer den!

Den efterlängtade uppdateringen ;) Har fått lite pikar att jag är dålig på att uppdatera så här kommer lite om vad som hänt senaste tiden :)

-Alicia har blivit 3 år!
-Fått besked om att jag fr.o.m. April går från visstidsanställd till tillsvidareanställd :) En stor sten föll från mitt
bröst där!
-Drog iväg på hockey med Johanna (ca 8 år sen sist!) Det var lyckat :) Leksand vann för en gång skull :)
-Har tatuerat in Leksandsstjärnan på höger arm :) Skulle göra det när dom når elitserien men då lär det ju aldrig
bli av ;)
-Varit på begravning för Emma (min kusins sambo) Så jäkla sorgligt och jag bölade som ett barn! Tänkt att dom
enda begravningarna jag varit på handlat om unga tjejer :( Livet är orättvist..

Idag är jag hemma med sjuk Alicia.. Är så himla tröttsamt att barnen aldrig kan få va helt friska! Synd om dom :/ Samtidigt blir jag själv så otroligt rastlös. Å sömnbristen gör mig helt knäpp i huvudet känns det som! Men men.. man får tänka positivt! Nu går vi mot ljusare tider! Snart är det vår på riktigt och då håller sig barnen förhoppningsvis friska mer :)

Några planer för veckan då? Faktiskt inga än så länge.. hoppas Alicia är frisk på onsdag iaf så man kan åka iväg och träffa folk! Måste träffa nån vuxen människa regelbundet känner jag:) Sen på lördag ska jag, Elin, mamma, Per och hans döttrar åka på musikal i Stockholm. Se Romeo och Julia, äta 3-rätters och ha det riktigt trevligt! Det ser jag fram emot :)

Det går bra med kärleken! På lördag blir det ett halvår tillsammans med Johan :) Han har sökt sommarjobb i Borlänge så jag håller tummarna att han får det! Det skulle innebära att vi blir sambos på prov snart :)

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0