Livet har många vändningar

Samma dag som jag skrev att kärleken gick bra så tog den slut. Vad kan jag säga? Det var väl inte rätt helt enkelt. Men jag är ingen singelmänniska. Jag vill ha den där underbara känslan av fjärilar i magen! Kanske har jag en alltför romantiserad föreställning om vad kärlek ska vara. Jag vet inte. Jag vet i alla fall att jag lärt mig att skaka av dessa besvikelser. Att gråta en gång och aldrig mer. Vad tjänar man på att gräva ner sig i kärlekssorg? Jag måste vara stark. Inte bara för min utan även för barnens skull. Dessutom försöker jag tänka att det är HANS förlust, inte min. Det finns nog nån riktigt fin kille för mig också :)

Helgen har spenderats i Stockholm med mamma, Elin, Per och hans döttrar. Vi har bott på vandrarhem, ätit 3-rätters och sett musikalen Romeo och Julia. Rekommenderas! Riktigt bra var den :) Lite shopping blev det också! Bland annat en skitsnygg röd vårjacka! Mer färg ska det va :)

Idag har man gått av ett jobbpass, tränat gärnet på gymmet och sovit lite. Nu blir det massa städning här hemma. Det ser minst sagt förjävligt ut! Sen ikväll blir det fika med brudgänget, alltid lika trevligt!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0