Sorry ! :)

Ursäkta den extremt dåliga uppdateringen! Men det kanske inte är nån som läser ändå? Vad vet jag :)

Vad har hänt sen sist då?

Största nyheten är att jag äntligen funnit kärleken.. kysst många grodor på vägen senaste året (inte såå många men ändå, haha) men nu har jag äntligen funnit en riktigt fin och go kille, min Johan :) Hoppas att han är the ONE! :)

Flytten närmar sig, sakta men säkert.. 1,5 mån kvar nu :) Ska bli såå underbart att flytta! Synd bara att flytten är det tråkigaste som finns! Men men :) Är så himla sugen att åka ner till Ullared snart och köpa inredningsgrejer! Och en massa julklappar också förstås :) Hoppas det blir av!

Annars jobbar man och står i.. Får nu utbildning i KBT och ska sen få i ART. Kul med lite extra kött på benen :) Riktigt intressant är det iaf :)

Nåja, blev en liten update iaf!

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0