Oinspirerad..

Det är precis så jag känner mig just nu.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva då det inte händer så mycket just nu..
Jobbar gör jag iaf och trivs kanon :) Nu har i elva av tolv killar anlänt till boendet och det går riktigt bra faktiskt:) Visst är inte allt problemfritt hundra procent av tiden, men det hade jag inte räknat med heller.

Hur går det med kärleken då? Inget bra kan jag ju säga.. Känner att jag tappat lust och energi efter nio månader av besvikelser och krossade förhoppningar.. Känns som att det inte är värt att ha förhoppningar längre, för i slutändan blir man bara sårad ändå.. förjäkligt att man ska behöva känna så. Jaja, förhoppningsvis känns det lite lättare nu när det snart är sommar!

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0