Glad

De senaste månaderna har varit dom tuffaste i mitt liv, men jag är övertygad om att jag blivit starkare! Är rätt skönt att veta att man faktiskt kan klara sig rätt bra på egen hand också.. Det känns som att det börjar ljusna nu.. Är en person jag blivit att tycka mycket om och jag hoppas det håller i sig.. Hoppas jag får fortsätta vara lycklig den här gången.. Vill att mina barn ska ha en glad mamma.. en mamma som sjunger och dansar och har energi att lägga på dom. Känner verkligen att jag fått den energin nu! Ett jobb på det och livet leker ^^

Imorrn blir det att lämna barnen hos sin pappa på förmiddan, sen är det full fart hela dagen :) Massa handling, städning och besök ^^

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0