Lördag...

Ungarna har sovit riktigt dåligt de senaste dagarna så jag trodde nästan jag skulle kunna sova ut riktigt idag men vaknade redan 08.20. Kanske lika bra, mycket att göra idag.. mest städning... suck :(

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. är lite sugen på fest.. men som vanligt kanske jag är den enda? Annars blir det nog lite mys på china med en snygg karl ;) Eller kanske båda? :)

Häromdagen fick jag ett riktigt s.k. chockbesked... det är ju tur man väljer sina vänner i alla fall!

Är trött på att jag är ofta är så förbaskat tillmötesgående i vissa situationer.. är trött på att vara så förbannat snäll.. att ge vissa personer så mycket av min energi när man inte får nåt tillbaka.. hädanefter ska jag börja ställa krav på folk jag omger mig med och bara umgås med dom som ger mig positiv energi!

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0