Jag börjar få gråa hår!

Eller ja.. nästan kanske ;) Ett år äldre har man hunnit bli i alla fall.. har hunnit med mycket i mitt 25-åriga liv om jag tänker efter. Innan 25-årsdagen har jag bl.a. hunnit med ett 7,5 år långt förhållande, fått två underbara barn, en högskoleexamen och ett heltidsjobb jag trivs bra med :) Som svensk får man väl inte skryta, men jag kan nästan säga att jag är lite stolt över mig själv och det jag åstadskommit :) Sen blir inte allt jämt som man tänkt sig i livet, men det betyder ju inte automatiskt att det blir sämre. Nu blickar jag framåt!

Sen har jag lyckats träffa en underbar person. En sådan man träffar rätt sällan (i alla fall jag). En person som lyfter ens självkänsla och får en att känna sig speciell och värdefull. En vän för livet :)

På tal om vänner.. saknar er! Vissa har jag nästan förlorat kontakten med helt, en del får jag knappt nån respons från, en del hinner man sällan träffa osv.. Tråkigt :/ men ni ska i alla fall veta att jag tänker på er!

Imorgon börjar en ovanligt händelsefull vecka!
- Elin kommer hem efter några månader i Norge.
- Meya fortsätter sin inskolning (ska bli spännande att se hur det går för lillfröken)
- Budgivning på ett ställe jag vill bo på. Håll tummarna!
- På Lördag ska jag, Elin och mamma till Västerås och va fotomodeller för en dag! Sminkas och bli fotograferade. Ska
bli roligt! På kvällen blir det kräftor och utgång med systeryster :)

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck you

2012-03-10 @ 01:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0