Nu är jag tillbaka!

Japp nä jag tillbaka med en liten uppdatering! Har bott i lägenheten drygt 2 veckor nu och trivs bra! Lite småpyssel kvar, som att t.ex. sätta upp tavlor. Sen hoppas jag att ludvikahem hör av sig den här veckan om tapetsering! På lördag nästa vecka är det inflyttningsfest så hoppas dom fixat det tills dess :)

Nu är lilla Meya 3 månader och det händer verkligen mycket nu! Hon har börjat skratta och tjåla på sitt eget lilla vis! Alicia är en helt underbar storasyster. Hon pussar och stryker på Meya och hjälper mamma sin att hämta grejer.. kunde inte vara bättre :)

Hur mår man annars då? Om jag mådde skit rent ut sagt för två månader sen så mår jag betydligt bättre nu.. Försöker att tänka positivt.. Fast nu när det blir mörkt och kallt saknar man extra mycket nån att krama om.. Var på en föreläsning förra veckan om självkänsla, och det var nyttigt! Då slog det mig att min självkänsla är väldigt låg och det är något jag måste jobba med! Har haft känslor som att jag inte duger, och det är sorgligt att jag måste ha bekräftelse för att känna att jag duger som jag är.. Varje människa är sin egen lyckas smed. Så sant! Men inte så lätt att efterleva tyvärr..

Just nu saknar jag mina vänner enormt! Kom och hälsa på mig! =)

Kommentarer
Postat av: jonna

Vilket nummer har du flyttat till på grågåsvägen ?=)

kram Jonna

2009-11-03 @ 16:15:41
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0