Tisdag

Sitter framför datorn och segar.. Ska snart gå å lägga mig. Bäst att passa på att få lite sömn.. Är lite avis på alla som har barn som sover 12 timmar eller mer (!) om natten.. Alicia har vaknat runt halv 6 varenda dag senaste tiden.. Nån som vet om sömnen brukar förändras när barnet börjar på dagis? Kanske blir sämre.. Det hoppas jag verkligen inte!

Dagis ja... Hade första inskolningsdagen idag.. Igår var dagisfröken hem till oss och gick igenom lite info och idag var vi på dagis en timme.. Det gick superbra! Hon var blyg ca 2 min, sen gick det över.. Tror inte det kommer bli några problem alls :) Jag hoppas verkligen inte att hon kommer bli ledsen när jag lämnar henne där själv sen, för då kommer jag väl själv börja böla, hormonfylld som man är :S

Jag fick veta när jag var på mvc häromveckan att bebisen vänt sig med huvudet nedåt, i v 28.. Samma vecka som Alicia :) Får se om h*n vill ligga kvar så :)

I Lördags var vi till syster Carin och hälsade på lilla Nora.. Såå himla fin! Sen blev det grillning och kubb hemma hos Erika och Niklas på kvällen... Tack för sällskapet! Hade kanontrevligt!

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0