Men snälla!

Igår var det en hälsa-på-dag.. Först åkte vi till Alicias farmor och farfar och käkade mat, sen åkte vi vidare till min mormor och morfar i Gränges. Dom blev såå glada över att få träffa lilltjejen! På kvällen blev det mys med kinamat (finns det nå godare?) och hemmagjord dajmglass och melodifestivalen.. Häll på Sarah så jag är glad att hon gick vidare.. men Caroline af Ugglas, allvarligt??! En gåta hur hon ens gick vidare till andra chansen.. och nu läste jag tydligen att hon är storfavorit till finalen. Vinner hon den då funderar jag allvarligt på en bojkott! Lovar att det är folk därhemma som hatar melodifestivalen som röstat fram henne bara för att jävlas!

Nu ska jag sortera lite bland alla foton!

Är det förresten nån som är sugen på att följa med mig till kupolen på tisdag förmiddag? Tänkte passa på att åka dit "barnfri" och behöver lite sällskap!

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Linn

håller med dig helt, trodde inte det var sant när hon gick vidare igår, sämsta låt jag nånsin hört iaf! Måste träffas nån dag! Kram

2009-03-08 @ 17:14:28
URL: http://thatwouldbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0