Fräckis

Pappa drog en liten fräckis på vägen hem från hockeyn igår..

Två fruar var ute och gjorde stan en kväll. På vägen hem från krogen blev de båda akut kissnödiga. Dom letade upp en lämplig plats för att uträtta behoven och det råkade bli en kyrkogård. De satte sig där bland gravarna, men sen kom nästa lilla problem. Vad skulle dom torka sig med? Den ena tog sina trosor och slängde sedan iväg dom. Den andra fumlade i mörkret och hittade nåt på en gravplats som hon torkade sig med.
Dagen efter ringer den ena maken till den andra och säger:
-Det här håller inte. Vi kan inte låta våra fruar ränna runt på nätterna mer. I morse vaknade min fru utan trosor!
Den andra svarade:
-Nej jag håller helt med. Det funkar inte! När min fru vaknade hade hon en banderoll i trosorna där det stod "TACK FÖR ALLT.. /Grabbarna på brandkåren"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå fannsan..jag fick ditt sms idag,men såg att det var skickat redan igår..konstigt..Tyvärr kunde jag inte följa med och fika.. men gärna en annan dag!:)

2009-03-30 @ 19:48:38
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0