V 36

Knappt 5 veckor kvar till bf och det är nästan så att man känner sig lite stressad.. Önskar jag vore en sån som bara kunde ta det lugnt, lägga sig ner i soffan och se på en film mitt på blanka dan när tillfälle ges.. men jag har ett ständigt behov av att göra nytta hemma, plocka osv. Har t.o.m. gjort en lista på sånt jag vill ha gjort innan bebisen kommer.. T.ex rensa ogräs i trädgårn (finns det nåt obekvämare när man är höggravid?). Ska verkligen försöka ta det lugnare nu sista veckorna! Men som sagt, det är inte så lätt..

I veckan har det inte hänt mycket alls.. Förutom att skattepengarna kom i Tisdags, och det var UNDERBART! Vi fick tillbaka många tusenlappar men dom rök direkt! Mest till tidigare skulder, dator m.m.

Ikväll var karln iväg och käkade mat med sitt jobb och jag fick besök av Johanna. Vi käka pommes, kött och beasås + chokladpraliner och såg på The Changeling.. Riktigt bra film! Tack för sällskapet vännen!

Planer för veckan som kommer då? Inga speciella förutom midsommarafton då vi först ska till mamma och äta och sen på kvällen till pappa. Den lilla plats som finns kvar i magen kommer bli välfylld kan jag lova!

Nån som vill ses på en fika i veckan?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: lill

Nu var juh jag i sthlm på KS bb, å där har det inte alls samma rutiner eller nå som i falun.. Faulns mat är mycket godare kan jag lova..!! På ks fick man sin mat serverad på rummet.. =( i falun fick man juh gå å äta i ett samlingsrum eller ta med sej in på rummet.. men inte i sthlm..helt kast bb..=(

2009-06-15 @ 14:06:52
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0