Nu orkar jag inte mer!

Att vara gravid har numera helt förlorat sin charm.. är så trött på detta! Visst är det kul med värme men det är faktiskt För varmt.. Våra sovrum ligger ju på övervåningen och där är det runt 30 grader när man ska lägga sig, inte kul! Fläkten går på högvarv men ändå svettas jag som en gris! Ont i ryggen och svullna fötter har jag också.. undrar hur länge till man ska behöva stå ut? Hoppas bebisen vill kika ut i slutet av denna vecka men räknar med att gå MINST 2 veckor till..SUCK

Ni får ursäkta att jag klagar så, det är ett privilegium man har som gravid! ;)

Skönt att ludvikafesten är över nu :) Inte skoj att sitta hemma hela helgen men det unnar jag min karl.. nästa år är det min tur :) Annars har det inte hänt så mycket senaste tiden.. Igår var jag å stumpan en sväng till mamma och Pers sommarstuga.. Både jag å Alicia tog årets första dopp!

Händer i veckan då? Funderar på att åka in en sväng till stan idag och kika om jag kan hitta nå svala sommarkläder till stumpan.. Sen kommer moster Elin på besök! Tis, Ons, Tors är det dagis och sen har jag ingen aning! Blir väl att ta det lugnt i denna värme, sola lite kanske :) Tror jag bländar hela kvarteret med min bleka mage :)

Uppdaterar listan lite :)

10 juli - Mormor
11 juli - Johanna
13 juli - Niklas
15 juli - Jennie
17 juli - Cissi
19 juli - Jag

Fler?

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tja, det finns ju inte så mkt kvar att gissa på men jag drar väl till med Frankrikes nationaldag då, den 14 alltså. Två dagar innan BF låter ju rätt behagligt.

2009-06-29 @ 10:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0