Tlötter...

Sitter och gäspar som en tok just nu.. Blir snart sängen! Idag har Jennie varit på besök, väldigt trevligt :) Tack för maten, babe! Chinamat blev det, såå gott! :) Finns fan inge godare!

Stegräknaren funkar skitfint! 10 000 steg de två första dagarna och idag 10 400 steg.. Känner mig riktigt duktig :) Var t.o.m. ute och gick en vända fast det regnade, det händer aldrig annars!

Till helgen blir det ferre! Ser jag verkligen fram emot! :) Kommer bli skitkul, som det alltid brukar vara :) Nån som vill umgås med mig lite innan? Måste nämligen få skjuts innan 6 förmodligen.. Jag tvingar er inte, men räck gärna upp en hand någon! Haha :)

Imorrn blir det plugg hela förmiddan och kanske träffa Johanna å Emelie på eftermiddan, får se :)

Har funderar lite över mina framtidsplaner... Detta är vad jag vill åstadkomma inom den närmsta tiden (som det ser ut nu, har ju en förmåga att ändra sig)

Inom 3 mån: Bli examinerad beteendevetare
Inom 6 mån: Få ett bra jobb
Inom 2 år: Syskon till Alicia, giftermål.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Jannice

Lycka till med målen, det kommer säkert gå jättebra! Vi har rätt lika mål fast jag tänker mig att både bli färdigutbildad och få jobb inom 6 mån (men då får jag piska mig bra hårt eftersom jag eg. ska vara klar om 9) och gifta mig inom ett och skaffa barn inom två (dock inte mitt andra då ;)).

2008-10-01 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0