Så mycket man vill göra.. så lite tid...

Har fått värsta fixarnojan nu.. Fick nyss för mig att jag ska måla ytterdörren till farstun vit, och nu helt plötsligt vill jag måla typ ALLT i huset vitt... tror det kommer göra sån enorm skillnad! Detta är vad jag vill måla (hittils)
*Trappan (sen vill jag sätta svarta "mattor" på varje trappsteg)
*Trappräcket
*Trappgrindarna
*Ytterdörren
*Alla dörrar på övervåningen (6st) + trösklarna
*Glasskåpet på övervåningen

Vad tror ni? Undrar om det kan bli FÖR mycket vitt?

Längtar tills lördag.. Synd bara att knappt INGEN verkar ha pengar! :/ Men det kommer bli skitmysigt i vilket fall som helst!
Å jag är såå värd det!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kan aldir gbli för mycket vitt =)

Blir nog hur snyggt som helst!

/Cissi

2008-10-18 @ 16:18:10
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0