Pluggdag

Japp idag är en pluggdag, dvs Niklas har tagit ledigt från jobbet för att jag ska plugga hela dagen,men jag har lite svårt för att komma igång... Blir att jag blir sittandes framför datorn för att jag inte orkar ta tag i det.. Skärpning! Har som mål att vara klar till jul, hoppas verkligen jag klarar det! :)

Imorrn blir en riktigt social dag! På förmiddagen ska jag upp på stan och träffa Jennie, sen på eftermiddan ska jag förmodligen träffa Sofi och lille Adam (länge sen nu), och sen på kvällen kommer pappa hit och kollar på Leksand-Mora :) Skulle jättegärna vilja träffa Jenny och Emil nångång i veckan också, saknar dom!

Helt sjukt vad jag älskar min familj! Alicia är så underbar! Om drygt 3 mån fyller hon 1 år! Vart tog tiden vägen?? Vi har redan börjat prata lite smått om syskon till Alicia.. Vill att det ska vara tätt emellan dom, max 2 ½ år (som det känns nu).. Vem vet, kanske får gå runt med mage samtidigt som en av mina bästa vänner ;) Men först vill jag ha ett jobb och det verkar vara totalt jäkla omöjligt att få ett!

På Fredag kväll är jag ensam hemma med Alicia då karln jobbar kväll... Någon som vill komma hit och umgås med mig? Ingen brukar nappa men jag prövar ändå, haha :)

Nej nu ska jag duscha och sen sätta igång med trökboken..

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: M-L

haha, klart lilla alicia ska ha ett syskon! det röstar jag på!! varför inte när man redan är igång :D kramar!! TACK FÖR I LÖRDAGS!!!! ;)

2008-10-07 @ 20:47:35
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0