Nu börjar det dra ihop sig!

Ja nu börjar det närma sig tentadags! Hoppas verkligen jag klarar att hålla ihop min lilla planering! Har ca 150 sidor kvar i min Underbara bok och har som mål att vara klar denna vecka (mycket tveksamt!) Sen har jag ett antal frågor som ska besvaras och skickas in och har som mål att dom ska vara klara nästa vecka.. Sen på Tisdagen den 4 Nov hoppas jag att jag ska kunna skriva min tenta! Helt underbart är det att man kan styra det själv.. typiskt Högskolan Dalarna :)
Nån som vet förresten hur lång tid det tar att få sin examen efter man skickas in papprena?

Nu ska jag fixa ett jobb! Har som mål att ha ett innan året är slut.. Men man märker att det är lågkonjunktur även på den fronten.. *suck* Har i alla fall sökt på ett behandlingshem som förhoppningsvis ska öppna det här året och dom lät jättepositiva till att jag var blivande beteendevetare :) Sen ska jag även på företagspresentation på söndag..

Nu jäklar börjar vi bli på G!

Händer i helgen då gott folk?

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fannsan! jag ha haft min mobil i bilen i natt så ja såg ditt sms imorse när ja satte mig i bilen. Tyvärr måste ja säga nej. var ju där i somras så ja känner inte att ja behöver åka dit. Hade annars varit skit skoj att åka dit en hel hög med folk!:) Hoppas ni får en trevlig resa!:)

2008-10-23 @ 14:19:11
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Jannice

Vad kul Fanny, lycka till med tentan och examen och jobbsökandet! Jag ska ägna helgen åt pluggande, storhandling och bröllopsplanerande :).

2008-10-24 @ 09:31:23
Postat av: Sanna

Tjena fannsa!

JAg kommer vara hur pank som helst i dec... har ju börjat jobba mindre och har skittaskig inkomst så jag måste spara pengarna.. Det kommer ju gå på rätt mycket att åka dit, shoppa och bo.. Tyvärr måste jag säga nej.

Kram!

2008-10-24 @ 20:52:37
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0