Måndag igen....

Måndag igen.. ny vecka! Helgen var suverän.. i Fredags var det myskväll hemma med god mat, hockey och lite idol.. I Lördags var jag, Erika och Sofi till Grängesgocarten och åt å bubblade.. helt underbart! Jättegod mat var det också! Vi hade sagt innan att vi skulle äta först men vi blev iaf visade först var omklädningsrummet låg. Fast vi egentligen visste att vi ju skulle äta först så börjar vi alla byta om till bikini, haha :) Så det blev till att käka mat halvnakna! Snacka om korthetsminne..
Jäkligt kul var det iaf och helt något som skall göras om! Några cider/öl senare åkte vi in till M-L och spelade kortspel och hade trevligt.. Runt halv tolv begav vi oss upp på stan och silverdollar.. Var mest med Erika därinne eftersom vi tappade bort Sofi där ett tag.. Kul var det iaf, tack för den kvällen tjejer!

Vet ni vad.. Alicia tog sitt första steg igår! Jag satt på en stol i köket och såg i ögonvrån hur hon gick runt mig, och då skriker Niklas: Hon går! Han visste inte helt säkert om hon på nåt vis höll i sig utan att han såg, men i morse såg jag att hon tog ett steg! Lilla gumman... vad tiden går snabbt.. skulle inte förvåna mig om hon går innan hon är 10 mån! Sen om ca ett halvår ska hon börja på dagis..

Idag ska vi träffa Johanna, Kevin, Linda å Julia!
Hur resten av veckan ser ut vet jag inte...

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: M-L

det va som tusan! guuu va hon blir stor fort!! allt går så jäkla fort! förstår ni är bra stolta föräldrar ;) tack för i lördags också!! ångrar jag inte kom med ut på krogen.. men det verkar ju inte ha gått nån nöd på er fruntimmrer! ;D kramar!!!!

2008-10-20 @ 18:34:32
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0