Friday :)

Fredag igen och Niklas jobbar.. Faktiskt lite småskönt att vara "själv" hemma! Slökollar på idol.. Nån mer än jag som tycker detta är den sämsta säsongen hittils?? Å ikväll var ju alla dåliga hittils..

Nu har jag läst igenom den 400 sidor långa boken i associationsrätt +massa rättsfall.. Vet dock inte hur mycket som har fastnat.. Det värsta är att jag inte vet om jag kommer bli tvungen att läsa igenom hela boken igen (!). Kommer vara en 8 timmars hemtenta i slutet så då kommer jag ju kunna använda boken ändå, så hur tusan ska jag göra?!

Nästa lördag har jag bokat bubbelpool och käk och det ser ut som vi blir några tjejer :) Kul! Om det är nån som känner sig lite sugen så säg till :) Kommer bli så trevligt så! Kul att mysa till det i höstmörkret! Hoppas att fler är partysugna också :)



Puss å hej




Kommentarer
Postat av: Jannice

Hejhej, de få gånger jag har haft hemtenta (ej i juridik) så har jag bara läst boken en gång för att få en överblick samt eventuellt funderat på vad som skulle kunnat komma upp och förberett lite anteckningar om det så jag tror nog att det är smart att vänta med att punktläsa boken när det är hemtenta istället för att läsa om den helt. Om jag skulle känna mig alltöfr osäker för det så skulle jag nog läsa mina understrykningar i boken innan dess också. Lycka till!

2008-10-13 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0