Bra dag

Det finns vissa dagar då man inte vet varken ut eller in, när man tvivlar på det mesta och inte har en jäkla aning om vad man egentligen vill i livet. Sen finns det dagar som denna, då man kan känna ett lugn som sprider sig i hela kroppen.. Då det mesta känns bra och de val man gjort känns rätt.. Mer såna dagar tack!

Helgen har varit hellugn.. I fredags jobbade Niklas kväll och jag var ensam med gumman.. Tryckte i mig en påse godis och kollade på idol, helt ok kväll fast man var ensam..
I Lördags var vi på 13-årskalas i Säter hos min systerdotter och på kvällen blev det chinamat.. Mmm! Finns knappt nån godare mat!

Idag har vi inte gjort så mycket.. På förmiddan var jag ute och gick en sväng med gumman medan Niklas dammsög.. Sen lagade jag ihop lite potatis, fisk och äggsås, mums! På eftermiddan kom mamma och Per förbi. Dom "lånade" med sig Alicia och gick in till stan, fikade och gick tillbaka.. Så jag fick drygt 2½ timme "egentid".. Det behövs verkligen ibland! Jag satte mig en stund framför datorn, pluggade lite och tränade på crosstrainern...

Händer i veckan då?
Inte så mycket faktiskt.. Ska plugga, träffa Jennie, parta lite på lördan..
Fler förslag mottages gärna!

Försöker och försöker, men vill gärna ha lite gensvar..

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0