Barnledig och karlfri lördag :)

Dagen började med att jag lämnade Alicia hos mamma där hon ska vara hela dagen :) Sen åkte jag raka vägen till brorsan och hälsade på.. Lilla Oliwer har hunnit bli 4 mån nu och en riktig liten flingubbe:) Fick i vanlig ordning med mig två fulla påsar med kläder.. bland annat två overaller och en jacka.. mycket behövligt :)

När jag kom hem var jag helt själv hemma, så skönt så :) Niklas är i Smedjebacken och grejar med bilen och jag ska städa lite här hemma hade jag tänkt.. Dammsuga och toka golv.. När det är klart och jag plockat lite så är det duschning och fixning som gäller..Ikväll är det FEST och jag är superladdad..! Sist jag var ut i ludvika var det augusti och iaf lite varmare än vad det är nu! Har tonat håret svart och har lite beslutsångest.. Ska jag ha gulliga lockar, tufft tuperat eller bara som det är? Hmm... får fundera lite...

Om ca 4 timmar ska jag infinna mig hos M-L! Sen bär det av till Erika!

Nu ska jag lägga på ett kol eller två! =)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0