Ny vecka..

Fest i Lördags, helt lagom dragen blev man! =) Suverän go bål, suveränt sällskap och suverän god toast (i vanlig ordning).. Vi sjöng, sheikade och lekte tåg! haha.. vilka idéer.. Undrar varför man aldrig gör såna saker när man är nykter? Ett mysterium. Gjorde dock bort mig i slutet på kvällen.. Tog nattbussen hem och kollade bredvid mig på sätet innan jag gick av.. Några minuter senare blev jag ifattkörd av bussen (en slags minibuss) och busschauffören frågade om jag ville ha mobilen med... Åh vad pinsamt, men verkligen såå snällt av chauffören! Hade haft sån jäkla ångest om jag sett att mobilen varit borta...!

Händer i veckan då? Tenta imorrn! Ahh...! Förhoppningsvis mitt livs sista tenta.. en hemtenta och det känns skönt... Då slipper jag göra om allt om jag misslyckas första gången! (och det vet jag att jag kommer att göra)... Vore väl för härligt om man kunde få sin examen redan nu i Nov :) Måste fira det också på nåt vis :D Förslag?

Sen väntar jag ett samtal i slutet av veckan och hoppas det ska resultera i ett jobb.. *hoppas hoppas*.. Om inte annat vill jag så fort som möjligt komma igång med försäljningen :)

Niklas är hemma med lilltjejen både imorrn och på torsdag.. Om jag inte har nåt plugg på torsdag vill jag gärna hitta på nåt! Någon som känner sig manad? Lunch? Roadtrip? Bara träffas? :)

Har märkt att jag har ett stort behov av att träffa folk.. Ibland känns det dock som jag är den enda som tar initiativ.. Lite tråkigt :/ Kanske är för "på".. vad vet jag :/

Pusss å hej

Ps. Systeryster kommer hem imorrn också, efter typ 5 veckors semestrande i New York och Mexiko! Inte nå avundsjuk, inte alls.. man får ta igen det när man är 40!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh ja vill ses på torsdag!:) Vi kan ta en roadtripp och sen luncha..haha.. =) eller vad som helst..

2008-11-03 @ 20:49:26
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0