Söndag igen..

Veckorna går verkligen snabbt! Redan Söndag igen... Idag har jag varit riktigt duktig! Jag har dammsugit, torkat golven, tvättat, bäddat rent i sängen, gjort rent ugnen m.m. Började dagen med timmes promenad (händer aldrig!) och jag tror det är de som har gjort att jag haft så mycket energi! Så när Niklas och Alicia åkte iväg till Smébacken passade jag på att göra sånt jag aldrig hinner annars.. Ikväll blir det tacos!! =) Finns inge godare!

Längtar som en tok tills på lördag! Tror det kommer bli kanonkul! Fest hemma hos Tarja med en drös roliga människor och sen folkan där det förmodligen kommer vara en hel del folk man känner :)

Händer nu i veckan då?
Måndag - tjejjour
Tisdag - fika med Jennie
Onsdag - ?
Torsdag - ?
Fredag - ?

Som ni ser är jag långt ifrån fullbokad ;)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0