Lite bättre...

Nu är jag åtminstonne på bättringsvägen, min mage hade nog inte pallat en dag till.. Igår mådde jag riktigt dåligt...  När halva stan pimplade vin och gick på krogen så låg jag med 38-39 graders feber och var helt matt i kroppen. På den positiva sidan så slapp jag ju iaf tänka på hur jäkla skitkul resten hade.. Jaja, ska inte tycka synd om mig mer nu, nu gäller det att blicka framåt :) Händer ju ändå en hel del skoj framöver!

8-15 juni - semester i Varberg
20 juni - midsommarafton, då vill jag göra nåt skoj :)
21 juni - bröllop i Kallhäll
26-28 juni - ludvikafesten
11-13 juli - minisemester till Oslo

Jag ska/vill också klämma in en tur till Lindesnäs med tjejorna, många grillningar (gärna med Johanna, Micke och Kevin), kubbspelande och en massa annat skoj :) Nån som har nåt förslag så säg bara till!

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är utmanad! :)

2008-05-14 @ 12:19:49
URL: http://saani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0