Uttråkad!

Min bil har gått sönder så jag kan inte ta mig nånstans.. skittråkigt! Så här sitter man hemma och inte gör nånting.. nån som vill komma hit och umgås?? :)

Funderar helt allvarligt på att byta bil, är mest krångel med den jag har nu! Vill ha en bensinsnål bil med bra bagageuttrymme (så man får in barnvagnen).. nån som har förslag på nån bra? Lite sugen På Ford Focus.. får se hur det blir :)

I höst bär det av till Gekås (igen!). Jag, Johanna och ett par till ska hyra en stuga där över natten och shoppa loss! Längtar redan! Niklas är väl kanske mindre glad eftersom han vet att mycket pengar kommer att försvinna då...

Nån förresten som är sugen på att göra mig sällskap på hammarbacken den 16e eller 23e aug? Tänkte sälja bort lite skit som jag har här hemma :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0