En helt vanlig Onsdag..

Idag har jag varit på benen sen kl 6! Jag känner mig lite sliten så det blir nog snart sängen.. Man blir inte utvilad som småbarnsförälder kan jag lova! Men men, det är smällar man får ta! Har iaf hunnit med en långpromenad, fika på stan och så har Johanna och lilla Kevin varit här på besök. Trevligt:)

Imorrn ska mamma vara barnvakt på eftermiddan så jag kan pyssla lite med Alicias rum, blir ju aldrig av annars.. sen grillning på kvällen! Hoppas på fint väder!

På Fredag ska Alicia sova över hos sin morfar, vilket innebär att jag kommer vara heeelt själv hemma! Har inte hänt sen jag vet inte när! Skönt...
På tal om det.. nån som vill hitta på nåt på fredagskvällen?

Fest? Bio? Äta ute? Lindesnäs? Myskväll? Förslag, någon?

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0