Nytt kök!

Igår kom det förbi en tjej och fråga om vi hade tänkt på att förnya vårat kök. "Nångång" svarade jag men lät henne ändå visa mig å Niklas lite prover på luckor. Har ju lite svårt att säga nej. När hon hade visat lite gav hon oss en prisuppgift på just det kök vi knåpat ihop. 22 500 kr med nya köksluckor och nya bänkskivor. Vi var sålda! Eller jag mest :)  Så om 6-7 veckor har vi ett helt nytt kök! Känns riktigt bra! Istället för det tråkiga cremefärgade vi har nu blir det träfärgat.

På Fredag ska Niklas på hockey vilket innebär att jag får ha eget ansvar för lilldonnan hela dagen. Hoppas hon kan hålla sig lugn på kvällen, i så fall ska vi till Linda & Julia å käka nåt gott och umgås. Vill verkligen det! Åh längtar redan till sista helgen i mars, då ska jag å Linda ut tillsammans för första gången på över 2 år! Blir kanon :D

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0