Mitt liv som mamma

Det är svårt att föreställa sig i förväg hur nånting kommer att vara när man väl är där.. Trodde väl aldrig att jag skulle kunna uppleva så stark kärlek till en människa! Alicia är verkligen det bästa som hänt mig! Ord kan inte beskriva den kärlek jag känner....



Lilla donna har blivit bättre och bättre på att sova om nätterna vilket är väldigt skönt. Men just i natt då jag fick ha henne hela tiden hade hon bestämt sig för att vara vrång.. Hon tyckte inte mamma skulle få sova nåt :) Men men... blir väl till att lägga sig åtta ikväll istället.. Idag har jag knappt gjort nåt, eftersom man har så sjukt lite tid.. Tog iaf en 40 minuters promenad vilket var skönt.. nu kan jag käka choklad med gott samvete :D

Annars är jag grymt sällskapssjuk. En tjejkväll kanske vore på sin plats?? Eller vad sägs? :)
Har t.o.m. inhandlat några cider :) Pappa Niklas måste ju lära sig vara ensam med lilltjejen :P

Puss å kram på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle vara as kalas kul å festa tillsammans snart :).. tihi..

2008-02-12 @ 15:41:07
URL: http://jojjo85.blogg.se
Postat av: tarja

Du,det är bara och bjuda in mej så kommer jag!=) Vill ju se sötnosen också.

2008-02-12 @ 21:21:38
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: M-L

åh men jaaaa! kan vi inte ta och ses? jag är ledig och förbaskat villig till helgen?! och dessutom är jag bra nyfiken på all bebis-info ;) puss!!

2008-02-13 @ 01:16:51
URL: http://mls.blogg.se
Postat av: Sanna

haha leksandströjan är på plats! :) Är det niklar som vart i farten eller? hehe

Jag vill jättegärna träffas! Känns som om det var tuusen år sen.
Är lite smått sugen på att se lillprinsessan också! :D

2008-02-14 @ 09:53:46
URL: http://saani.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill också träffa dig snart och höra allt! =) blir aldrig av att jag hör av mig! hoppas allt är bra med er!!1 vill ju se henne!!!
Puss!

2008-02-15 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0