Livet är underbart!

Livet som mamma är helt underbart, allt känns så mycket mer betydelsefullt nu när Alicia finns i våra liv! Det går bättre hela tiden. För någon vecka sen kom hon dock in i någon fas då hon bara sov 1-½ timme åt gången. Då kom vi på idén att låta hon sova mellan oss i sängen och vips så sover hon minst 3 timmar i sträck. Konstigt det där :)

Igår kväll fick Niklas vara hemma själv med Alicia medan jag drog till Linda och såg på melodifestivalen och drack några cider :) riktigt trevligt att komma ut och umgås lite. Det var meningen att jag skulle med Linda och hennes svägerska ut på selmas men längtade hem för mycke så jag åkte vid halv tolv :P Om två veckor ska jag å Linda och några till ut och äta på china och sen kanske inta krogen, får se om det går bättre då :) Helt sjukt att man ska få dåligt samvete när man är ute och roar sig litegrann utan sitt barn. Jag menar, är ju egentigen såå värd några timmars semester! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man är verkligen värd lite "semester".. Man måste unna sig de sen är de bara bra för Niklas och Alicia att få umgås lite :P.. trevligt att du hade kul och att du kunde slappna av en liten stund i alla fall :)

2008-02-24 @ 14:11:49
URL: http://jojjo85.blogg.se
Postat av: Anonym

tjena fannsan! Vi tänkte gå ut på fredag. pumpbolaget spelar på folkets hus. Du får gärna följa med om du vill!=) vore skoj!

2008-02-24 @ 21:19:49
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är på Zizzi på kupolen,men jag vet inte alls om jag är så sugen på de längre. Sökte bara för länge sen. Nu har jag så mycket jobb ändå så jag tror inte jag kan ta de ändå! Kul att man får svar iaf!=) Får se hur de känns. NU fick du veta så din nyfikenhet stillas!=) haha allt bra annars? Lite dåligt bloggande fannsan!=) Puss

2008-03-11 @ 09:08:56
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0