En blåsig onsdag..

Nu var det ett tag sen man skrev här så jag får väl uppdatera lite om vad som hänt :)

1. Jag har fyllt år! Är numera 23 bast, men inte ett dugg klokare för det, haha :)
2. Jag har varit på 30-årfest och åkt gokart och spelat paintball. Jag å 13 karlar, det ni! Skitkul var det! Synd bara att det började spöregna precis när vi skulle spela paintball. Blöt som en hund var jag!
3. Jag har köpt bil! En ford focus och det är skitsnygg, älskar den!
4. Jag har kommit in på min avslutande kurs, accosiationsrätt 7,5 hp. Kanske inte världens roligaste men bra att ha om jag ska starta eget nån gång. Haha :) Dessutom kan jag jobba hemifrån :) Blev lite sur då jag fick veta att jag läst en kurs för lite fast jag trodde jag var klar. Nu jääklar!

Det är väl typ det jag gjort :)

Åhh jag är sugen på kräftor! Nån mer?? Så tråkigt att man har en karl som hellre skulle svälta än äta ett skaldjur :(

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Jannice

Associationsrätt fixar du lätt, antar att en 7,5poängare ligger ungefär på den nivån vi läste på gymnasiet! Det är rätt skoj också, men jag känner mig ganska jävig iofs. Lycka till!

2008-08-13 @ 15:47:13
Postat av: tarja

du då har vi samma problem.. med kräftorna.. min karl skulle inte ens ta i en om han fick betalt!=) själv älskar ja kräftorna!=)

2008-08-13 @ 19:48:21
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: jennie

jag fick johan att äta några färska räkor när vi va i strömstad, OTROLIGT!!!! men kräftor vägrar han än! haha=)

2008-08-13 @ 20:30:26
URL: http://jenglan.blogg.se/
Postat av: tarja

va kul att du tycker det!=) då tycker jag att vi åker på de.. vet du nån mer som vill?=) Vore kul om man var ett gäng!=)

2008-08-19 @ 17:18:12
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0