6000 kr fattigare...

Japp efter en minitripp till ullared är man nu nästan 6000kr fattigare.. Köpt MASSOR.. Gardiner, sängkläder, leksaker, kläder m.m. dock hann jag inte med julklapparna så jag hoppas jag ska kunna åka ner igen i December :)

För er som inte vet det redan så är man numera singel igen. Vårt andra försök blev kortvarigt eftersom vi snabbt kom till insikt med att vi fungerar så himla bra som vänner och också är nöjda med det.. resten löser sig! Fick lägenheten på grågåsvägen som skulle renoveras, men ska även kika på en till där i området imorrn :) Får se vilken det blir! Hade mycket hellre velat haft en bostadsrätt men finns inte så mycket att välja på :(

Imorrn blir det räkfrossa med mamma! :)

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid kul att shoppa!:) haha.. sov ni kvar i ullared eller åkte ni hem samma dag? Jag åker gärna med i december ner till ullared..så keep that in your mind!;)

åhh vad är de mer för lägenhet du ska kolla på? Nyfiken när de är i mina trakter såklart!:)



Räkfrossa.. mums.. lät inte helt fel!:) skönt med lite mamma/dotter tid!



Hoppas allt är okej med dig! Kramis

2009-08-11 @ 21:03:42
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: M-L

allt kommer bli så bra gumman!! :)



kramar!

2009-08-14 @ 14:27:55
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0