Torsdag kväll...

Ikväll har jag genom jouren varit ute och ätit på china (gratis är gott!) och sen vart det en 2-timmars föreläsning om Unga brottsoffer på Gammelgården, ganska intressant :) Passar på att skaffa så mycket kunskaper det bara går när man ändå har möjlighet eftersom jag har en föreställning om att det kan hjälpa mig att komma närmare ett jobb..

Det går rätt bra med pluggandet iaf.. tror och hoppas att jag kommer vara klar i November! Nu jäklar ska jag lägga i högsta växeln! :) Ska klara det... Blir att plugga hela dagen imorrn och kanske 1-2 timmar ikväll också..

Längtar till helgen! På Lördag blir det tjejfest:) Bubbelpoolsbadande och god mat vid gocarten! Så mysigt så :) Tjatade på alla utan större framgång så vi blev bara tre tjejer i slutändan.. Tur att det är två positiva och partysugna brudar, så jag vet att vi kommer ha skitkul!! Fest efter i stan så bättre kan det inte bli! Party party!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken jäkla kväll igår! ^^

Mer sånt åt oss!!! =)

2008-10-19 @ 17:40:31
URL: http://bjoernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0