40 dagar kvar..

... tills jag börjar nya jobbet! Kommer bli sjukt spännande.. men samtidigt nervöst! Mitt första riktiga jobb... Kommer bli en stor omställning från att inte ha jobbat i princip alls på 2,5 år och sen börja jobba heltid direkt. Men jag tror det kommer gå bra! Bara att hoppas att mitt schema går ihop med Niklas schema.. Kommer bli så skönt att börja unna sig saker igen som jag knappt kunnat göra alls sen september. Att kunna gå ut och käka lunch, köpa kläder och resa utan att känna dåligt samvete efteråt.. underbart!!

Känner för att hitta på nåt skoj innan jag börjar jobba.. vet ju inte hur mycket jag kommer vara ledig sen... kryssning någon? Eller nån annan kul liten resa? :)

Har dessutom börjat kolla lite smått efter ett större boende.. drömmen vore en bostadsrätt med egen tomt alternativt ett litet hus.. tipsa mig gärna om nån ser nåt :)

Resan till Kalmar var förresten kanon! Skönt att komma iväg lite hemifrån och dessutom bli bjuden på spa :)

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fannsan.. det är dags att uppdatera lite!;)

2010-04-07 @ 20:27:35
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0