Tisdagen den 27 juli

Här kommer en liten update!

Meya Har fyllt 1 år och dagen efter hon fyllt tog hon sitt första steg! Mammas duktiga tjej :) Nu tar hon några steg då och då :)

Katrins bröllop var underbart! Jag började som tippat fälla tårar under ceremonin.. det var så fint :) Erika och Niklas var helt underbart snälla som hämtade mig.. vilka bra vänner man har :)

Planer närmsta tiden då?
Onsdag - Jobb
Torsdag- Jobb
Fredag -  får hem mina underbara barn + lek och bus med Johanna och Kevin
Lördag - ?
Söndag - Kalas för morfar som fyller 80 :)
Måndag - Alicia börjar dagis igen efter ledigheten :) Jobb
Tisdag - Jobb
Onsdag- Semester en vecka framåt (ser jag fram emot!)
Torsdag - ?
Fredag - Städa å greja inför lördagen
Lördag - Jag fyller 25 år!! Kalas och fest för hela slanten :) Wihooo!

Som ni ser är det lite glest med planer vissa dagar så nu ska det planeras in lite till :)

En klänning har jag hittat på nätet iaf till festen, tyckte den var rätt tuff.. hoppas den passar också :)



Har inte hänt så mycket annat än att jag har tagit upp kontakten med en vän jag saknat och det känns riktigt bra :)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0