Jag lever!

Japp jag lever och frodas fastän jag knappt skriver på bloggen längre.. ska försöka bättra mig lite i alla fall :)

Nu har jag bott i huset i en månad och trivs riktigt bra :) Även om det finns en del ouppackade flyttkartonger kvar så är det riktigt skönt att äntligen bo i ett hus igen :) Nu längtar jag till våren och sommaren så man kan sitta ute och grilla och sola :) Härligt det ska bli :) Enda man saknar är väl att ha någon att dela detta med, en sambo alltså :) Men jag håller mina tummar att det kommer ske under nästa år!

3 mån med min Johan nu.. är så skönt att ha hittat en riktigt go kille som kan visa sina känslor öppet.. sånt uppskattas :) Fick en jättefin julklapp också :)

Snart är min älskade Alicia 3 år, stora tjejen :) Är så mysigt att se hur bra hon och lillasyster leker tillsammans med varandra.. visst småbråkar dom ibland, men det är ju sånt man får ta :) Mina älskade barn :)

Händer närmsta tiden då?

Imorrn är det nyår och maskerad hos Tarja och Stefan med hela gänget :) Ser jag verkligen fram emot! Kommer nog bli en salig blandning på utklädnader :) Blir upphämtad halv 4 så det blir att börja tiiidigt! =) Sen i slutet på januari blir det inflyttningsfest här i huset! Blir också riktigt skoj :)

Sen fyller Alicia 3 år som sagt och jag börjar även min utbildning genom jobbet till att bli ART-instruktör =)

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0