Tungt..

Nu börjar det kännas riktigt tungt emellanåt att vara gravid.. Bebisen ligger förmodligen väldigt högt upp... Bara att sitta framför datorn känns obekvämt och ska jag plocka upp nåt från golvet blir jag nästan svimfärdig ibland.. Dessutom har jag börjat bli illamående från och till... Suck.. jaja, kände bara att jag behövde beklaga mig lite... :)

Imorrn är det mycket som ska hinnas med.. MVC, matshopping, dammsugning, plocka iordning grejer till lördagens loppis, fiska med mamma m.m. Mammas karls jobb har hyrt en tjärn, och jag hoppas verkligen det nappar! Det är så konstigt.. både denna graviditet och den förra har jag haft många drömmar om att jag fiskar.. Har drömt fler såna drömmar än om bebisen... Undrar vad det kan betyda?

Puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0